Definicje
- Dni Robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zakupu Usług lub Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Operator Płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych. Szczegółowe dane dotyczące Operatorów Płatności oraz zasad dokonywania płatności znajdują się w zakładce “Regulamin płatności elektronicznych”.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Sklep Internetowy – prowadzona przez Sprzedawcę, na zasadach określonych w Regulaminie, platforma on-line, na której Sprzedawca prowadzi działania informacyjne i marketingowe, o charakterze otwartym, dostępna w domenie www.wesolowskitrener.pl.
- Sprzedawca – B.W. TRAINING BŁAŻEJ WESOŁOWSKI, os. Piastowskie 120/18, 61-166 Poznań, NIP: 9562283539
- Towary – rzeczy znajdująca się w ofercie Sprzedawcy w Sklepie Internetowym.
- Umowa – umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług lub sprzedaż Towarów.
- Usługi – usługi znajdująca się w ofercie Sprzedawcy w Sklepie Internetowym.
- Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, korzystająca z Usług.
Postanowienia ogólne
- Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i jego akceptacji.
- Usługa może zostać zrealizowania na rzecz Klienta lub innego wskazanego przez niego Użytkownika.
- Upoważnienie osoby trzeciej (Użytkownika) do skorzystania z Usługi jest możliwe wyłącznie w sytuacji gdy osoba ta godzi się na skorzystanie z Usługi, akceptuje Regulamin i warunki Umowy. W razie upoważnienia osoby trzeciej do skorzystania z Usługi uprawnienia i obowiązki Klienta przewidziane w Regulaminie odnoszą się także do Użytkownika, w szczególności w zakresie kontaktu ze Sprzedawcą, ustalania terminów i miejsca treningów personalnych, zasadach zachowania w trakcie treningów.
- Klient, o którym mowa w ust. 2 ponosi odpowiedzialność za działania Użytkownika, w szczególności ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą względem Sprzedawcy i osób trzecich.
- W imieniu Klientów będących osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, ale mogącymi we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania Umowę zawrzeć może osoba, która posiada stosowne umocowanie.
- Klient może dokonać zakupu Usługi lub Towaru dokonując Rejestracji lub bez Rejestracji.
- Klient może dokonać zakupu Usługi wymagającej Płatności cyklicznej wyłącznie dokonując Rejestracji.
- Rejestracja jest bezpłatna dla wszystkich Klientów.
- Klienci dokonują Rejestracji za pomocą odpowiedniego formularza rejestracyjnego poprzez podanie wyszczególnionych w nim danych.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany w nim adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia Rejestracji.
- Klient uzyskuje dostęp do Konta w Sklepie Internetowym po podaniu loginu lub adresu e-mail oraz hasła (Logowanie).
- Klientowi nie wolno korzystać z Kont innych Klientów oraz udostępniać Konta innym osobom, z wyjątkiem przypadków udostępnienia Konta osobom należycie umocowanym przez Klienta do działania w jego imieniu.
- Klienci dokonują zakupu bez Rejestracji poprzez uzupełnienie formularza rejestracyjnego zawierającego dane niezbędne do realizacji Umowy.
- W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, Sprzedawca nie ma obowiązku realizowania zamówienia.
Ceny i płatności
- Zakup Usług i Towarów następuje według cen przewidzianych wskazanych w Sklepie Internetowym w momencie składania zamówienia przez Klienta.
- Ceny Usług i Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym:
a) stanowią ceny brutto, obejmujące podatek VAT;
b) podawane są w złotych polskich l;
c) nie zawierają kosztów dostawy (w przypadku dostawy Towarów). Koszty dostawy Towarów ponosi Klient w wysokości wskazanej odrębnie w Sklepie Internetowym w zależności od wyboru wariantu dostawy przez Klienta.
- Klient dokonuje płatności poprzez dokonanie przelewu elektronicznego za pośrednictwem Operatora Płatności.
- Za zakupiony Towar Klient dokonuje płatności z góry, w chwili dokonywania zamówienia.
- Za zakupioną Usługę Klient dokonuje płatności z góry, na zasadach wskazanych w specyfikacji Usługi wskazanej w Sklepie Internetowym.
- Jeżeli ze specyfikacji Usługi wskazanej w Sklepie Internetowym wynika, że płatność za Usługę odbywa się na zasadach Płatności cyklicznej, Klient dokonuje Płatności cyklicznej z góry, w pierwszym dniu danego Okresu Rozliczeniowego.
- Klient dokonując zakupu Usługi, o której mowa w ust. 6 powyżej, wyraża zgodę na dokonywanie Płatności cyklicznej według zasad określonych w Regulaminie oraz regulaminie płatności cyklicznych.
- Anulowanie Płatności cyklicznej przez Klienta w trakcie trwania Umowy nie oznacza rozwiązania Umowy i nie powoduje wstrzymania naliczania należności za Usługi.
Zamówienia
- W celu złożenia zamówienia na określoną Usługę lub Towar, Klient wybiera opcję „Dodaj do koszyka” lub „Kup” w Sklepie Internetowym. Następnie przechodząc do koszyka Klient wybiera opcję „Kupuję i płacę”.
- Po przekazaniu Sprzedawcy zamówienia Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę internetową Operatora Płatności, na której uiszcza opłatę za dany rodzaj Usługi lub Towaru, zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie, regulaminie płatności cyklicznej i cennikiem dostępnym w Sklepie Internetowym.
- Po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności za wybrane Usługi lub Towary, Sprzedawca potwierdza niezwłocznie Klientowi fakt otrzymania zamówienia.
- Z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę płatności (lub pierwszej płatności w przypadku płatności powtarzalnych) dochodzi do zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Umowa zostaje zawarta na warunkach wskazanych w Regulaminie oraz w specyfikacji Usługi wskazanej w Sklepie Internetowym. W razie wystąpienia niezgodności pomiędzy Regulaminem i specyfikacją w Sklepie Internetowym zastosowanie w tym zakresie ma specyfikacja.
- Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Korzystanie z usług i towarów
- Sprzedawca i Klient ustalają konkretne terminy i miejsca korzystania przez Użytkownika z Usług, które wymagają spotkania osobistego (np. trening personalny). Spotkania osobiste mogą odbywać się na terenie Warszawy w Dni Robocze w godzinach od 8:00 do 21:00.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w celu realizacji Usługi nie wymagającej osobistego spotkania mailowo na adres czesc@wesolowskitrener.pl
- Użytkownik może bezpłatnie anulować ustalony termin spotkania osobistego w celu realizacji Usługi z wyprzedzeniem 24 godzin przed wybranym terminem. Anulowanie terminu następuję drogą telefoniczną.
- W przypadku dwukrotnego odwołania spotkania w celu realizacji Usługi, Sprzedawca uprawniony jest do rozwiązania Umowy w trybie określonym w § 6 ust. 3 Regulaminu.
- Odwołanie spotkania w celu realizacji Usługi niezgodnie z ust. 3 powyżej, skutkuje uznaniem, że spotkanie w celu realizacji Usługi zostało przeprowadzone. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje prawo żądania zwrotu zapłaconej za Usługę kwoty.
- Użytkownik ma obowiązek poinformować Sprzedawcę przed realizacją Usługi o jakichkolwiek przeciwwskazaniach zdrowotnych. W odniesieniu do Usług stanowiących treningi personalne lub konsultacje treningowe w szczególności o przebytych chorobach, urazach, kontuzjach.
Realizacja
- Wysyłka zamówionych Towarów następuje w terminie 14 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy.
- Sprzedawca jest uprawniony do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku uporczywego naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu oraz w przypadku, gdy Użytkownik narusza powszechnie przyjęte normy zachowania i obyczaje.
- W razie czasowego braku możliwości świadczenia Usług przez Sprzedawcę (np. z przyczyn zdrowotnych, wyjazdu, nieprzewidywalnych zdarzeń losowych), Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta drogą mailową. Jednocześnie Sprzedawca poinformuje o przyczynie braku możliwości świadczenia Usług oraz o czasie jego trwania. W takim przypadku Umowa zostaje przedłużona odpowiednio o ww. czas braku możliwości świadczenia Usług przez Sprzedawcę.
- Klient ma prawo do wypowiedzenia lub zawieszenia wykonywania Umowy z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia / zawiadomienia w przypadku:
a) stwierdzenia przez lekarza przeciwskazań zdrowotnych do kontunuowania korzystania z Usługi;
b) innych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy zdarzeń losowych uniemożliwiających lub znacznie utrudniających Klientowi dalsze korzystanie z Usług.
- W celu skuteczności wypowiedzenia lub zawieszenia korzystania z Usług, o których mowa w ust. 5 powyżej Klient zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zaistnienie przyczyn wskazanych w ust. 5 powyżej (o ile ze względu na specyfikę zaistniałej sytuacji przedstawienie takiego dokumentu jest możliwe np. zaświadczenie lekarskie, kopia dokumentów delegacji do pracy za granicę itp.).
- Oświadczenie o wypowiedzeniu lub zawieszeniu wykonywania Umowy powinno zostać przesłane, pod rygorem nieważności, drogą mailową:
a) Klient na adres e-mail Sprzedawcy: czesc@wesolowskitrener.pl
b) Sprzedawca na adres e-mail Klienta wskazany w formularzu zamówienia. - Oświadczenie Klienta o wypowiedzeniu lub zawieszeniu wykonywania Umowy powinno jasno wskazywać, czy jego celem jest wypowiedzenie czy też zawieszenie Umowy oraz powinno zawierać opis sytuacji będącej podstawą jego złożenia. Dodatkowo oświadczenie o zawieszeniu wykonywania Umowy powinno wskazywać czas zawieszenia uzasadniony okolicznościami danego przypadku.
- Wszelkie oświadczenia woli kierowane na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres e-mailowy, uważa się za skutecznie doręczone. W przypadku zmiany adresu emailowego w trakcie trwania Usługi, Klient zobowiązany jest do jego wskazania, w przeciwnym razie ostatnio podany adres uznaje się za prawidłowy.
- Niezależnie od przypadków wskazanych w niniejszym paragrafie, strony Umowy mogą w każdym czasie zgodnie postanowić o jej rozwiązaniu lub zawieszeniu wykonywania.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące zamówionych Towarów/Usług powinny być zgłoszone Sprzedawcy drogą e-mailową na adres: czesc@wesolowskitrener.pl
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć swój adres e-mail oraz dokładnie opisać zaistniały problem.
- Klient powinien zgłosić reklamację Usługi niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
- Sprzedawca nie później niż w terminie 30 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na zgłoszenie żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej Klienta, podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- Zgłoszenie reklamacyjne uznaje się za przyjęte przez Sprzedawcę, jeżeli odpowiedź na reklamację nie nastąpi w terminie zastrzeżonym w ust. 3.
- W stosunkach pomiędzy przedsiębiorcami rękojmia za wady fizyczne i prawne rzeczy jest wyłączona.
Odstąpienie od umowy
- Klient, będący konsumentem, może odstąpić od zawartej Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem listem poleconym na adres: os. Piastowskie 120/18, 61-166 Poznań, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: czesc@wesolowskitrener.pl
- W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu Klient może skorzystać z [wzoru formularza odstąpienia od umowy].
- W razie skutecznego skorzystania z prawa określonego w ust. 1, Umowa uważana jest za niezawartą, a strony zwracają sobie wzajemnie wszystko co świadczyły.
- Prawo do odstąpienia przez Klienta od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje, w sytuacji gdy:
a) zamówiona Usługa została wykonania przez Sprzedawcę (zgodnie z art. 38 pkt 1 Ustawy z dn. 30.05.2014 r. o prawach konsumenta);
b) zamawiane treści cyfrowe nie są zapisane na nośniku materialnym, a dostarczane są Klientowi jedynie w formie elektronicznej za jego zgodą (zgodnie z Regulaminem) przed upływem 14 dniowego terminu odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dn. 30.05.2014 r. o prawach konsumenta). - Sprzedawca dokonuje zwrotu należności Klientowi w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot należności zostanie dokonany za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy zwrot należności nie nastąpi lub nastąpi z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu lub z winy Operatora Płatności.
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep Internetowy oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły, bez jakichkolwiek zakłóceń, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Klientów lub osób trzecich w struktury systemów informatycznych obsługujące Sklep Internetowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- Klient zobowiązany jest śledzić na bieżąco ewentualne zmiany w Regulaminie.
- Wszelkie spory mogą być rozstrzygane w drodze polubownej przed polubownym sądem konsumenckim lub przez właściwy miejscowo według zasad ogólnych postępowania cywilnego sąd powszechny.