Jeśli odczuwasz głód podczas odchudzania, to spróbuj skorzystać z moich propozycji produktów 🙂

1️⃣Pieczone ziemniaki – Dużo osób BOI się pysznych i pożywnych ziemniaczków na redukcji. Prawda jest taka, że zawierają sporo witamin i składników mineralnych. Polecam upiec je i nie dodawać sosów, ani tłuszczu. W mundurkach, przemycasz jeszcze więcej wartości niż np. w gotowanym ziemniaku.

2️⃣ Jajka – Bardzo dobre źródło białka i tłuszczu – białko z jajek jest jednym z niewielu produktów, w którym możemy znaleźć białko kompletne. Jajko zawiera wszystkie 9 białek, których nasze ciało nie jest w stanie wyprodukować.

3️⃣ Owsianka – Baaaardzo dużo błonnika, oprócz tego produkt pęcznieje i zajmuje więcej miejsca w żołądku. Fajna opcja, choć niektórzy jej nie lubią ze względu na walory smakowe. Owsianke możesz przygotować na bardzo wiele sposobów.

m
m

4️⃣ Jogurt Grecki – Zawiera dużo więcej białka, niż zwykły jogurt. Warto dodać go jako przekąskę.

5️⃣ Popcorn – Niesamowicie duża objętość i dużo błonnika. W sklepach można już kupić popcorn do przyrządzenia w mikrofali – bez tłuszczu i soli.

6️⃣ Jabłka – Mało kalorii, błonnik i sporo wody. Oprócz tego zawierają pektyny, które utrzymują większy poziom sytości.

 

Wiedziałaś, że te produkty mogą pomagać w redukcji i wpływać na uczucie sytości?

Mnie np. sycą pierogi, zawsze i wszędzie, ale nie wiem czy będą Was syciły również, dlatego ich tu nie zamieściłem ?.

Błażej

Dodaj komentarz